یه عکس معرکه از داخل کعبه

آگوست 6, 2007 در 8:50 ق.ظ. | نوشته شده در Uncategorized, عکس های متفرقه | 54 دیدگاه

منبع:ای میل

54 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. مرسی

    من تا الان ندیده بودم. عالی بود

    «قابل شما رو نداشت رفیق.
    باز هم به ما سر بزن.»

  2. عالی بود

  3. kheili ali bood . khoda kheiret bede javoon

  4. dastet dard nakone ,kheyli zibast.eyval

  5. من خودم امسال از طرف دانشگاه مشرف شده بودم ولی فکرشو نمیکردم که این مدلی باشه معرکه بود

  6. سلام دمت گرم داداش من تابحال ندیدم ولی وقتی دیدم یه احساس روحانس بهم دست داد دستت درد نکنه

  7. سلام
    خیلیییی قشنگ بود خسته نباشید
    من که تا حالا ندیده بودم خیلییی خوشم اومد

  8. سلام و خسته نباشی.
    وبلاگ خیلی خوب و جالبی داری.
    منبعتان ایراد دارد !! این که نمیشه منبع دوست عزیز !

    موفق باشید.
    بدرود

  9. خوب بود بازم از اين عكسا بذار

  10. تکراری بود

  11. عالی بود عالی واقعا دستتون درد نکنه
    راستی منم تو حج دانش آموزی ثبت نام کردم خواهش میکنم دعا کنید اسمم در بیاد

  12. عاليه.انشاالله نصيب همه بشه

  13. سلام
    خسته نباشید
    با این که قبلا به صورت زنده از شبکات عربی دیده بودم ولی باز هم جذاب است
    موفق باشید

  14. کعبه این قدر بزرگه یا علی

  15. ممنون از عکس خوبتان

  16. تكراري بود ولي خيلي خب است

    موقعی که من این عکس رو گذاشتم تکراربی نبود حالا که همه از روی هم کپی کردن شده تکراری!!

  17. خیلی قشنگ بود دعا کنید ما هم مشرف بشیم البته در سن جوانی

    آمین

  18. خیلی زیبا بود دعا کنید من هم مشرف شم البته در سن جوانی

    آمین

  19. سلام عالیه فقط حیف که دست این نانجیبای وهابیه

  20. vaghean aali bud mersi

  21. م

  22. خیلی قشنگ بودمثل یه رویامی مونه اانشاالله نصیب شما هم بشه
    شم

    یه
    بود

  23. احسنت بر شما برای اولین بار بود که متوجه شدم داخل کعبه هم قابل استفاده است

  24. fhباز هم عکس بذار

  25. عکس خوبی بود

  26. خيلي عاليه دستتون درد نكنه

  27. عالی بود موفق باشید

  28. خیلی قشنگ بود دستت طلا اشاا…بری کربلا بعدشم مکه

    انشاالله

  29. خیلی زیبا است کتجکاو بودم ببینم ولی بیشتر فکر میکنم می بینم که باید داخل را هم مثل بیرون درنهایت سادگی زمان پیامبر میگذاشتند زیرا وی ساده پوش بود و از تجمل گرایی بیزار بود.

  30. مرسی خیلی خیلی عالی بود حرف نداشت من که تاحالا ندیده بودم.امید وارم قسمت همه بشه شخصا مشرف بشیم

    شما دعا بقرمایید من مشرف بشم تا دعا کنم شما هم مشرف بشید

  31. خب بود کلیپی از داخل کعبه ندارید

  32. م دستتون درد نکنه عکس ها رابیشترکنید التماس دعا

  33. عالی بود

  34. مرسی خیلی عالی بود

  35. ممنون . عالی بود .

  36. خيلي عالي بود ممنون

  37. ممنون عالی بود

  38. vaghean kheyli heyrat angize.tanhnha arezuye bozorgame ke beram make. yani mishe khodaya??? yani liyaghat daram. merci

  39. سلام عاليه من مشرف شدم اونم وقتي 16 ساله بودم ارزو ميكنم شما هم بريد

    خیلی ممنون خدا کنه که قسمت من هم بشه

  40. عالی بود مرسی

  41. باتنمیدونم چی بگم حرف نداره

  42. آدم دلش به تب و تاب میافته دعا کنید منم مشرف بشم 20 ساله از مهرشهر کرج

  43. خدایا کاش خونت رو تو ایران ساخته بودی

    • اگه ایران بود چه فرقی میکرد . اونجا سنی ها بهتر مواظبشن !!!!

  44. من اصلا فکر نمیکردم که تو خونه خدا هم کاشی کاری شده باشه . به نظر میومد که داخلش گاهگلی یه مثلا سنگی باشه . نه اینجور تمیزو کاشی کاری . به هر حال دستت درد نکنه ……

  45. من اصلا فکر نمیکردم که تو خونه خدا هم کاشی کاری شده باشه . به نظر میومد که داخلش گاهگلی یا مثلا سنگی باشه . نه اینجور تمیزو کاشی کاری . به هر حال دستت درد نکنه ……

  46. سلام .
    عکس جالبیه ولی دوست دارم بدونم از کجا این عکس رو پیدا کردین .

  47. دمددمت همیشه گرم عالی بود

  48. سلام
    وای عالی بود دست دردنکنه!!!!ایشاله هر چی زودتر قسمت شما وما بشه!!!!از این عکسا دیگمداشتی میشه واسم سند کنی؟؟؟

  49. حرف نداره من خیلی دوست داشتم داخل خونه مهربونمون وبهترینمون رو ببینم دعا کنین اول بنده ی خوبی براش باشیم بعد اگه صلاح دونست خودش ما رو به هر وسیله ای که شده دعوت میکنه مگه نه خدا جونم!!!

  50. حرف نداره من خیلی دوست داشتم داخل خونه مهربونمون وبهترینمون رو ببینم !!!دعا کنین اول بنده ی خوبی براش باشیم بعد اگه صلاح دونست خودش ما رو به هر وسیله ای که شده دعوت میکنه مگه نه خدا جونم!!!

  51. واقعا خدا قسمت همه بكنه ايشاله از دست اين وهابيت خبيس هم راحت شيم بحق صاحب كعبه

  52. سلام . متشکرم. خیلی سال بود که به این مسئله فکر میکردم که هنوز هم بتها را درآنجا نگهداری میکنند یا نه؟ ای کاش فیلم یا کلیپی از فضای داخلی را برای دانلود داشتیم.

  53. خوب بود


بیان دیدگاه

وب‌نوشت روی WordPress.com.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.