چند تا اصطلاح انگلیسی(Idiom) که در آن ها از نام حیوانات استفاده شده است 2

آگوست 4, 2008 در 6:49 ق.ظ. | نوشته شده در آموزش زبان انگليسي | 11 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

In hog heaven—>Be very happy:We gave him a flying lesson for his birthday.

بسیار شاد بودن—–>ما به عنوان هدیه ی تولد کلاس آموزش پرواز برایش جور کردیم…بسیار شاد بود(یا یه چیزی شبیه به این که خودمون میگیم طرف داشت تو آسمونا سیر میکرد!)He was in hog heaven!

Get someone’s goat—>annoy someone:It really gets my goat when

باعث آزار کسی شدن—->واقعا اعصابم خورد میشه وقتی که اونو سرزنش میکنه  she criticiese him

بیشترین یک چیز—->او اکثر تکالیفش رو انجام داد   The lion’s share—>Most of something:She did the lion’s share of

housework.

چیز گرانقیمت ولی بی ارزش—>بعضی ها معتفند که استادیوم یک چیز تجملاتی است   White elephant—>Something expensive,but useless:People say that the stadium

is a white elephant and a waste of money

to be continued…

11 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. سلام
    میدونم بیربطه ولی لینک نمودم شما را!

  2. ميشه معانيشم بگيد من كه هيچي نفهميدم

  3. سلام
    نظرتون در مورد تبادل لینک چیه
    منتظر نظرتونم

  4. esmail.mohammadi.ir

  5. The first two ones are no longer in circulation.

  6. من شما رو با چه نامی قرار بدم .
    در ضمن من رو با نام » نکاتی برای افزایش page rank و بازدید » قرار بدین

  7. من لینکتون رو قرار دادم امیدوارم شما هم هر چه زودتز لینک من رو قرار بدین

  8. سلام برادر آدرس من عوض شد . آدرس جدیدم :
    esmail.mohammadi.ir
    یا علی

  9. معاني را بنويسيد

  10. معنیش کو؟

    فکر کردم واضحه…~~

  11. باید بگیرم و10 بار اعدامش کنیم


بیان دیدگاه

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در WordPress.com.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.